Rejestracja nowego użytkownika
Po wprowadzeniu danych na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Aby poprawnie skonfigurować konto, aktywuj link w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości e-mail.
Pola wymagane oznaczono symbolem *
REGULAMIN PORTALU PACJENTA CENTRUM MEDYCZNEGO BABKA MEDICA
I. DEFINICJE
1.Ilekroć w niniejszym Regulaminie mowa o:
a.CM Babka Medica – prywatne Centrum Medyczne znajdujące się w Warszawie przy ul. Słomińskiego 19 nr 517 oraz przy ul. Wąwozowej 8 lok. 5A prowadzone przez CM Babka Medica spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (poprzednio: Babka Medica sp. z o.o. sp. k.), z siedzibą w Warszawie przy ulicy Słomińskiego numer 19 lokal numer 517, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000892945, NIP 525-234-00-28, Regon 140204990;
b.Koncie – należy przez to rozumieć udostępniony dla Użytkownika obszar na serwerze Portalu Pacjenta, w ramach którego Użytkownik może, po podaniu loginu i hasła, korzystać z Usług Portalu Pacjenta, w tym dokonywać: rejestracji, zapisów na wizyty, badania, konsultacje itp. w CM Babka Medica. Użytkownik może ze swoim Kontem powiązać konta swoich małoletnich dzieci. Zgrupowanie Kont wymaga akceptacji Personelu Centrum Medycznego;
c.Portal Pacjenta – należy przez to rozumieć stworzony przez Usługodawcę serwis pod adresem: https://rejestracja.babkamedica.pl/ umożliwiający pacjentom rezerwację online wizyt, badań, konsultacji itp. świadczonych w CM Babka Medica, zarządzanie umówionymi usługami oraz ich opłacenie, a także dostęp do e -recept, skierowań i zaleceń lekarskich;
d.Profilu – należy przez to rozumieć dane (w tym dane osobowe) Użytkownika zamieszczone w ramach jego Konta w Serwisie, pozwalające na identyfikację Użytkownika;
e.Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin;
f.Rejestracji – należy przez to rozumieć proces wprowadzania i autoryzacji danych Użytkownika w celu utworzenia jego Konta umożliwiającego dokonywania rezerwacji wizyt;
g.Rezerwacja – należy przez to rozumieć proces dokonywania zapisu w ramach Portalu Pacjenta na konkretne wizyty, badania, konsultacje itp. świadczone przez Usługodawcę w placówkach CM Babka Medica. Nie jest możliwe dokonywanie rezerwacji terminów na usługi medyczne realizowane w ramach świadczeń finansowanych przez NFZ. Usługi umawiane za pomocą Portalu Pacjenta są dla pacjenta pełnopłatne i nie są finansowane przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe i/lub Operatorów Medycznych.
h.Umowie – należy przez to rozumieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartą między Użytkownikiem a Usługodawcą na zasadach określonych w Regulaminie. Umowa zawarta jest poprzez dopełnienie obowiązków rejestracyjnych skutkujących utworzeniem Konta w Portalu Pacjenta, umożliwiającego korzystanie z funkcjonalności Portalu.
i.Usłudze – należy przez to rozumieć wszelkie dostępne dla Użytkownika na podstawie Umowy funkcjonalności oferowane przez Usługodawcę w ramach Portalu Pacjenta.
j.Usługodawcy – CM Babka Medica spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (poprzednio: Babka Medica sp. z o.o. sp. k.), z siedzibą w Warszawie przy ulicy Słomińskiego numer 19 lokal numer 517, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000892945 , NIP 525-234-00-28, Regon 140204990.
k.Użytkowniku – należy przez to rozumieć podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który dokonał rejestracji Konta w Portalu.
2.O ile z kontekstu Regulaminu nie wynika nic innego:
a.przytoczenie pojęcia w liczbie pojedynczej obejmuje także liczbę mnogą i odwrotnie,
b.odniesienie do paragrafów, ustępów lub innych jednostek redakcyjnych jest odniesieniem do paragrafu, ustępu lub innej jednostki redakcyjnej Regulaminu.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Poniższy Regulamin określa zasady funkcjonowania i udostępniania Portalu Pacjenta CM Babka Medica.
2.Przedmiotem Regulaminu są zasady i warunki korzystania z Portalu Pacjenta przez Użytkowników.
3.Regulamin określa w szczególności rodzaj i zakres usług świadczonych w ramach Portalu Pacjenta, prawa i obowiązki Użytkowników, tryb postępowania reklamacyjnego oraz prawa i obowiązki Usługodawcy.
4.Warunkiem uczestnictwa i korzystania z usług świadczonych w ramach Portalu Pacjenta jest dokładne zapoznanie się z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz ich akceptacja.
5.Regulamin jest ogólnie dostępny pod adresem: https://rejestracja.babkamedica.pl/uploads/RegulaminPortalPacjenta.pdf.
Pod ww. adresem każdy ma możliwość pozyskania, odtwarzania i utrwalania Regulaminu w sposób nieodpłatny.
6.Usługodawca może zmienić Regulamin lub wprowadzić nowy w szczególności w wypadku, gdy będzie to konieczne w związku ze zmianą przepisów prawa wpływających na zakres lub sposób świadczenia Usług lub zmianą warunków technicznych świadczenia Usług.
7.W wypadku dokonania zmian w Regulaminie Usługodawca poinformuje o tym wszystkich Użytkowników poprzez udostępnienie linku do tekstu jednolitego Regulaminu na stronie głównej Portalu Pacjenta oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie na adresy Użytkowników wskazane podczas Rejestracji, stosownej informacji wraz z linkiem udostępniającym tekst ujednolicony Regulaminu. Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w terminie 14 dni od zawiadomienia użytkowników w sposób określony wyżej i od momentu wejścia w życie obowiązuje i wiąże wszystkich Użytkowników, chyba że przed upływem tego terminu Użytkownik rozwiąże Umowę poprzez usunięcie Konta z Portalu Pacjenta lub zgłoszenie Usługodawcy żądania usunięcia jego Konta.
8.Korzystanie z Portalu jest bezpłatne i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
9.Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod numerem telefonu: 22 637 50 01 oraz adresem e-mail: info@babkamedica.pl.
III. WYMAGANIA TECHNICZNE
1.Do korzystania z Portalu Pacjenta niezbędne jest posiadanie urządzenia teleinformatycznego zapewniającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w system operacyjny obsługujący narzędzia programowe umożliwiające przeglądanie zasobów sieci Internet, tj. jednej z niżej wymienionych przeglądarek internetowych: Internet Explorer, MS Edge, Mozilla Firefox, Safari, Chrome – akceptujących pliki typu cookies oraz obsługujących protokół TLS przynajmniej w wersji 1.2, a także niezbędne jest posiadanie własnego konta poczty elektronicznej (e-mail) oraz telefonu komórkowego, który ma możliwość odbierania wiadomości SMS.
IV. PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA
1.Każdy Użytkownik jest obowiązany korzystać z Portalu Pacjenta w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, mając na uwadze przeznaczenie i cele Portalu Pacjenta. W szczególności Użytkownik zobowiązany jest do:
a.przekazywania prawdziwych, własnych danych osobowych, niedopuszczalne jest podawanie fikcyjnych danych osobowych bądź danych osobowych innych osób jako własnych;
b.powstrzymania się od jakichkolwiek działań mogących zakłócać lub uniemożliwić działanie Portalu Pacjenta albo zakłócać lub uniemożliwić prawidłowe korzystanie z Portalu Pacjenta przez innych Użytkowników, w szczególności zaś do powstrzymania się od wykorzystywania narzędzi programowych, kodów komputerowych i plików przeznaczonych do niszczenia, zmieniania, usuwania, uszkadzania, utrudniania dostępu do danych informatycznych, zakłócania lub uniemożliwiania automatycznego przetwarzania, gromadzenia i przekazywania takich danych, zakłócania pracy systemów i sieci teleinformatycznych;
c.powstrzymania się od jakichkolwiek działań mogących naruszać dobre obyczaje, dobre imię Usługodawcy, czy renomę Portalu Pacjenta.
2.Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikające z zachowań niezgodnych z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz wykonywane procedury.
3.W przypadku naruszenia regulaminu Personel CM Babka Medica może zablokować dostęp Użytkownikowi do zasobów Portalu Pacjenta - w takim przypadku logowanie do Portalu Pacjenta i korzystanie z Usług w ramach Portalu Pacjenta nie będzie możliwe.
4.CM Babka Medica zastrzega sobie prawo do ewentualnego zawieszenia na czas określony lub nieokreślony możliwości rezerwacji wizyt, badań, konsultacji itp. przez Portal Pacjenta pacjentowi, który nie wykorzystał wizyty umówionej za pośrednictwem Portalu Pacjenta, uprzednio jej nie odwołując, czy to telefonicznie, czy to osobiście w CM Babka Medica, czy za pośrednictwem Portalu Pacjenta.
V. KORZYSTANIE Z PORTALU, KONTO UŻYTKOWNIKA
§ 1
1.Użytkownikiem Portalu Pacjenta może być każda osoba, która zaakceptowała treść niniejszego Regulaminu. Nie ma konieczności posiadania karty w CM Babka Medica. Istnieje możliwość dokonywania dowolnych operacji w imieniu swoim oraz dziecka, nad którym sprawuje się opiekę prawną – po uprzednim powiązaniu kont rodzica i dziecka za pośrednictwem Personelu CM Babka Medica.
2.Rejestracja Konta w Portalu Pacjenta możliwa jest:
a.na stronie internetowej Usługodawcy i składa się kolejno z wypełnienia formularza rejestracyjnego zawierającego następujące pola, których uzupełnienie jest obowiązkowe: imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL stanowiący login do Portalu, hasło, powtórzenie hasła, numer telefonu komórkowego oraz adres poczty elektronicznej (e-mail), a następnie aktywowania Konta poprzez otworzenie linku z otrzymanej wiadomości e-mail. Nie ma możliwości zalogowania się do Portalu Pacjenta na nieaktywowane konto. Nie ma możliwości pomyślnego zakończenia rejestracji, jeżeli wszystkie pola formularza rejestracyjnego oznaczone jako pola obowiązkowe nie zostaną wypełnione.
b.bezpośrednio w CM Babka Medica, podając wymagane dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, numer telefonu komórkowego, adres poczty elektronicznej (e-mail). Aktywowanie konta następuje podczas pierwszego logowania do konta z wykorzystaniem wygenerowanego przez system pierwszorazowego hasła, wysłanego w wiadomości SMS na wskazany numer telefonu. Wygenerowane hasło traci ważność po 7 dniach od daty wygenerowania. Użytkownik zobowiązany jest do zmiany hasła podczas pierwszego logowania do Portalu Pacjenta. Hasło nadane przez użytkownika powinno zawierać co najmniej 8 znaków, w tym duże, małe litery oraz cyfry.
3.Personel Placówki ma prawo usuwać nieaktywowane oraz fikcyjne Konta. Zakwalifikowanie Konta jako fikcyjnego jest subiektywną oceną osoby usuwającej.
4.Hasło do systemu musi spełniać warunki złożoności - musi zawierać co najmniej 8 znaków w tym duże, małe litery i cyfry.
5.Do jednego pacjenta może być przypisane maksymalnie jedno Konto w systemie – istnieje możliwość grupowania, tj. dodania w ramach jednego Konta, Konta małoletniego dziecka, nad którym Użytkownik sprawuje opiekę prawną. Dodanie Konta małoletniego dziecka pod Konto Użytkownika jest możliwie jedynie za pośrednictwem Personelu CM Babka Medica. Po uzyskaniu przez dziecko pełnoletności Konto zostanie wyodrębnione.
6.Użytkownik Portalu Pacjenta ma prawo i możliwość samodzielnej zmiany hasła. Login jest zakładany i przypisywany Użytkownikowi raz na całe istnienie Konta. W sytuacjach wyjątkowych zmiany loginu może dokonać Personel CM Babka Medica na wniosek Użytkownika lub za jego zgodą.
7.Po prawidłowym zalogowaniu się do konta w Portalu Pacjenta, Użytkownik ma możliwość zdefiniowania urządzenia, z którego korzysta (np. smartfon, komputer, laptop) jako urządzenie "zaufane". Kolejne logowania z urządzenia zaufanego odbędą się bez konieczności podawania jednorazowych kodów SMS.
8.Zabronione jest udostępnianie osobom trzecim loginu i hasła do Portalu Pacjenta.
9.Podczas rejestracji pacjent ma obowiązek podać prawdziwe dane.
10.W przypadku znalezienia nieprawidłowości w danych osobowych pacjenta, należy zgłosić to Personelowi CM Babka Medica, który jest zobowiązany do ich aktualizacji.
11.Pacjent zgadza się na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną w zakresie zmian statusów otrzymywanych zgłoszeń oraz w przypadku otrzymania hasła tymczasowego do Portalu Pacjenta oraz na otrzymywanie wiadomości SMS z tymczasowym kodem do logowania.
12.Nie ma możliwości korzystania z Portalu Pacjenta anonimowo, bez aktywnego Konta utworzonego w procesie rejestracji.
§ 2
1.Umowa pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą zostaje zawarta po zaakceptowaniu Regulaminu i pomyślnym zakończeniu procesu Rejestracji.
2.Umowa zawierana jest na czas nieokreślony.
3.Świadczenie Usług w ramach Portalu odbywa się zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. nr 144, poz.1204 ze zm.).
4.Z chwilą zawarcia Umowy Użytkownik uzyskuje prawo do korzystania z Portalu Pacjenta, w szczególności do:
a.możliwości dokonywania Rezerwacji wizyt, badań oraz innych usług medycznych dostępnych w CM Babka Medica;
b.możliwości zarządzania Rezerwacją – w tym odwołania rezerwacji oraz zmiany warunków rezerwacji (termin, lekarz itp.);
c.aktualizacji danych Użytkownika (nr telefonu, adres e-mail, dane personalne), przy czym aktualizacja danych możliwa jest jedynie podczas wizyty w placówce CM Babka Medica;
d.dokonywania płatności za usługi medyczne;
e.skorzystania z systemu umożliwiającego skorzystanie z wizyty w trybie zdalnym, z możliwością obsługi videokonsultacji;
f.wglądu do dokumentacji medycznej (e-recepty, skierowania, zalecenia lekarskie po odbytej wizycie, opisy badań USG) z wyłączeniem niektórych badań USG ginekologicznych oraz USG ciąży, których opisy dostępne są wyłącznie w wersji papierowej. Możliwość wglądu do dokumentacji medycznej otrzymują wyłącznie Użytkownicy, którzy w CM Babka Medica wyrazili zgodę na udostępnianie dokumentacji medycznej w Portalu Pacjenta. Zgoda wyrażana jest w formie pisemnej.
Zasady oraz warunki dot. udzielania świadczeń zdrowotnych w CM Babka Medica, umawiania wizyty, płatności za świadczenia zdrowotne, sposobów płatności uregulowane są w Regulaminie Organizacyjnym CM Babka Medica dostępnym pod adresem:https://babkamedica.pl/wp-content/uploads/2021/04/REGULAMIN-ORGANIZACYJNY_19042021.pdf
oraz stanowiącym integralną część niniejszego Regulaminu.
5.Użytkownik ma prawo odstąpić od zawartej Umowy zgodnie z postanowieniami przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. Dz. U. 2020, poz. 287) w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, o którym mowa § 2 ust. 1 Regulaminu powyżej, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po upływie 14 dni, termin do odstąpienia od umowy wygasa. Z chwilą odstąpienia od Umowy Użytkownik traci możliwość korzystania z Portalu, zaś wszelkie jego dane w Portalu Pacjenta są kasowane nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy. Odstąpienie od Umowy nie wyklucza możliwości ponownego zawarcia Umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Użytkownik powinien poinformować Usługodawcę o odstąpieniu od Umowy poprzez uzupełnienie Formularza Odstąpienia od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie, o którym mowa należy złożyć poprzez:
a.wysłanie wiadomości e-mail na adres: info@babkamedica.pl;
b.poprzez wysłanie pocztą na adres Usługodawcy: ul. Słomińskiego 19/517 00-195 Warszawa.
W celu odstąpienia od Umowy Użytkownik może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wpływ oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zostanie potwierdzony Użytkownikowi przez Usługodawcę w drodze potwierdzenia wysłanego wiadomością e-mail.
§ 3
1.Świadczenia zdrowotne w CM Babka Medica udzielane są:
a.w trybie stacjonarnym;
b.w trybie wizyty (konsultacji) zdalnej tzw. „telekonsultacji”.
2.Zasady udzielania świadczeń w trybie stacjonarnym oraz w trybie wizyty zdalnej, określone zostały w Regulaminie Organizacyjnym dostępnym pod adresem https://babkamedica.pl/wp-content/uploads/2021/04/REGULAMIN-ORGANIZACYJNY_19042021.pdf i stanowiącym integralną część niniejszego Regulaminu.
3.W przypadku usług wymagających przedpłaty, płatności należy dokonywać w Portalu Pacjenta korzystając z internetowego systemu płatności Przelewy24.
4.Umowa o świadczenie usługi w trybie wizyty zdalnej jest zawarta w chwili zaksięgowania wpłaty za świadczenie na koncie bankowym CM Babka Medica. W przypadku korzystania z internetowego systemu płatności Przelewy24 księgowanie wpłaty następuje natychmiastowo.
5.Dokument sprzedaży będzie widoczny w Portalu Pacjent po zaksięgowaniu wpłaty
6.Użytkownicy Portalu Pacjenta korzystający z wizyt stacjonarnych oraz z telekonsultacji, mają możliwość uzyskania w związku z odbytą wizytą zalecenia z wizyt, e-recepty i/lub skierowania. Zalecenia z wizyty i skierowania będą automatycznie dostępne dla Użytkownika z możliwością ich pobrania na Koncie, bezpośrednio po zakończeniu wizyty.
7.Pacjenci nieposiadający Konta w Portalu Pacjenta i korzystający z telekonsultacji mają możliwość uzyskania zaleceń z wizyty, e -recepty i skierowania poprzez aktywowanie Konta na Portalu Usługodawcy. Dokumenty te będą udostępnione przez Usługodawcę do końca dnia następującego po dniu wizyty. Po upływie tego terminu będą mogły być wydane pacjentowi w formie papierowej w CM Babka Medica lub będą mogły zostać ponownie udostępnione na Koncie Użytkownika jedynie po udzieleniu zgody, o której mowa w § 2 ust. 4 lit. f.
VI. DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
§ 1
1.Akceptacja Regulaminu oznacza, iż Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w czasie Rejestracji w celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania Umowy na zasadach określonych w Ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Art. 6, ust. 1, lit. b RODO) i niniejszym Regulaminie. Przetwarzanie danych osobowych Użytkownika dla celów innych niż określone powyżej, jest możliwe jedynie po uzyskaniu osobnej, wyraźnej zgody Użytkownika. Zmiana przez Użytkownika danych osobowych zawartych w Portalu Pacjenta po zalogowaniu się na Konto lub zamieszczenie przez Użytkownika dodatkowych danych osobowych oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie zmienionych lub dodanych danych w opisanych wyżej celach.
2.Dane osobowe Użytkowników Portalu są przetwarzane na zasadach i w celu określonych w Regulaminie oraz Polityce Ochrony Prywatności dostępnej pod adresem http://babkamedica.pl/polityka-prywatnosci/ oraz zgodnie z przepisami prawa.
3.Podane przez Użytkownika dane osobowe dostępne będą wyłącznie dla Personelu CM Babka Medica i nie będą dostępne ani dla innych Użytkowników Portalu Pacjenta ani dla innych osób korzystających z sieci Internet, w szczególności nie będą mogły być indeksowane przez wyszukiwarki internetowe.
4.Akceptacja Regulaminu oznacza również wyrażenie przez Użytkownika zgody na:
a.przesyłania Użytkownikowi na adres poczty elektronicznej (e-mail) wskazany przy Rejestracji informacji dotyczących Portalu Pacjenta,
b.zablokowanie lub ograniczenie Użytkownikowi dostępu do Konta oraz usunięcie Konta Użytkownika i jego zawartości – w przypadkach określonych w Regulaminie.
5.Użytkownik może na podstawie pisemnej zgody złożonej w rejestracji CM Babka Medica udostępnić wybrane rodzaje dokumentacji medycznej do wglądu oraz pobrania za pośrednictwem swojego Konta w Portalu Pacjenta.
§ 2
1.Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkowników jest Spółka CM Babka Medica spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (poprzednio: Babka Medica sp. z o.o. sp. k.)z siedzibą w Warszawie przy ulicy Słomińskiego numer 19 lokal numer 517, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000892945 , NIP 525-234-00-28, Regon 140204990
2.Użytkownik w każdej chwili ma prawo dostępu i wglądu do swoich danych osobowych, a także prawo poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania, a także żądania ich usunięcia.
3.Usługodawca zgodnie z ustawą z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną jest zobowiązany udzielać informacji o danych osobowych Użytkowników organom państwa na potrzeby prowadzonych postępowań.
VII. ROZWIĄZANIE UMOWY
1.Umowa może zostać rozwiązana przez Użytkownika w trybie natychmiastowym w każdej chwili bez konieczności wskazania jakiejkolwiek przyczyny poprzez usunięcie przez Użytkownika jego Konta z Serwisu, bądź zgłoszenia do Usługodawcy żądania usunięcia Konta. W wypadku zgłoszenia do Usługodawcy żądania usunięcia Konta, Konto zostanie usunięte w terminie 14 dni od dnia doręczenia Usługodawcy na adres e-mail: info@babkamedica.pl stosownego żądania.
2.Rozwiązanie Umowy przez Usługodawcę jest dopuszczalne w następujących wypadkach:
a.naruszania Regulaminu przez Użytkownika, pomimo wezwania przez Usługodawcę do natychmiastowego zaprzestania naruszeń i usunięcia ich skutków;
b.posługiwania się przez Użytkownika fikcyjnymi danymi bądź danymi osób trzecich;
c.podjęcie decyzji o zakończeniu funkcjonowania Portalu Pacjenta.
3.Rozwiązanie Umowy przez Usługodawcę skutkuje usunięciem Konta Użytkownika wraz z wszelkimi danymi, które zostały przez niego zamieszczone. Przed usunięciem Konta Użytkownika, Usługodawca poinformuje o tym Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przy Rejestracji.
4.Po rozwiązaniu Umowy z jakiegokolwiek powodu, Usługodawca może przetwarzać te dane osobowe Użytkownika, które są:
a.niezbędne do rozliczenia Usługi oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie z Usługi;
b.niezbędne dla celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji Użytkowników z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości Usług świadczonych w ramach Portalu;
c.niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z Portalu;
d.dopuszczone do przetwarzania na podstawie odrębnych ustaw lub umowy.
VIII. REKLAMACJE
1.Reklamacje dotyczące sposobu działania Portalu Użytkownicy mogą zgłaszać w ramach procedury reklamacyjnej określonej niniejszym Regulaminem.
2.Reklamację należy wnosić do Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres info@babkamedica.pl.
3.Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od ich otrzymania przez Usługodawcę.
4.Jeżeli reklamacja jest oczywiście niezasadna, została zgłoszona ponownie mimo jej wcześniejszego rozpatrzenia przez Usługodawcę – reklamacja zostanie pozostawiona bez rozpoznania.
IX. KWESTIE KOŃCOWE
1.W kwestiach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie przepisy polskiego prawa.
2.Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji przedstawionego Regulaminu w dowolnym momencie na zasadach określonych w pkt II ust. 7 niniejszego Regulaminu.
3.Nazwa Portalu, jego koncepcja, wygląd graficzny, logo, znaki towarowe i oprogramowanie, w tym oprogramowanie umożliwiające zarządzanie zasobami Portalu Pacjenta podlegają ochronie prawnej.
4.Korzystanie z materiałów i innych danych zamieszczanych w Portalu Pacjenta przez Użytkownika w celach innych niż korzystanie z Portalu Pacjenta, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy.
5.Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej https://rejestracja.babkamedica.pl/uploads/RegulaminPortalPacjenta.pdf.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz Odstąpienia od Umowy
Załącznik nr 1 – Formularz Odstąpienia od Umowy
Formularz Odstąpienia od Umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
…………………………………………..
Miejscowość, data
Użytkownik:
Imię i Nazwisko:
Adres:
CM Babka Medica Sp. z o.o.
ul. Słomińskiego 19 nr. Lok. 517,
00-195 Warszawa,
info@babkamedica.pl
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną w Portalu Pacjenta CM Babka Medica.
……………………………………………………
Podpis Użytkownika
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Po wprowadzeniu danych na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Aby poprawnie skonfigurować konto, aktywuj link w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości e-mail.
Pola wymagane oznaczono symbolem *